HTML

Nogee

Miről szól egy blog... A blog egy internetes napló, elvileg. De ezt most inkább arra használom, hogy azokat a gondolatokat, amiket nem tudok megbeszélni senkivel, inkább leírom ide. Egyrészt jólesik "kiírni magamból", másrészt megszűnik gondnak lenni. http://www.facebook.com/lelandgaunt666

Friss topikok

  • Nogee bácsi: Natessék, örülök, hogy nem vagyok egydül. :) Kívánatosnak tartom hogy beszélgessünk róla. (2014.07.27. 18:26) A párkapcsolatról
  • Andi Böröndi: A szöszmő jelentése: A levegő és a pormolekulák által összetevődő anyag,amely a nevét a szőke mű n... (2013.11.28. 09:52) Vacsora fődíj
  • Andi Böröndi: A szerelem,jó,a szerelem fáj. Állandóan nem lehet 200 fokon égni,mert az nagyon fárasztó. A párkap... (2013.11.28. 09:25) A párválasztásról
  • Nikorora: Lenne ezer, de mind szemelyes jellegu lenne, hosszu is, sok is, elbeszelgetos. Annak itt nem teszl... (2013.10.24. 20:45) SZÁJBARÁGÓ
  • Próbapipi: szia. nagyon szépen fogalmazol, nagyon jól ki tudod fejezni magad. Csak így tovább :) (2013.09.05. 22:22) Starbucks

Linkblog

Starbucks

2013.03.29. 14:57 Nogee bácsi

Hó vége van. Nekem ilyenkorra már rendszerint elfogy a pénzem. Persze ügyesebben is beoszthatnám a fizetésemet. De ezt inkább hagyjuk.

Reggel történt velem egy kisebb csoda. Találtam egy ötszáz forintost a kabátom belső zsebében. Kerestem egy kis jegyzetet, ami egy füzetből kitépett lap sarkára íródott, és mit ad Isten, pénzt találtam.  Amikor ez történt, akkor épp egy Starbucks kávézó mellett haladtam el. Korán volt még, megkívántam egy kávét. Bementem. Beálltam a sor végére. Voltak előttem körülbelül tízen.
- Biztos nemrég nyitottak – gondoltam, mert még a presszógépet töltötték, felmostak, átöltöztek, satöbbi. De a pultos lány már végtelen szakértelemmel készítette egymás után a kávékat, kinek mi tetszett.

Csöngött a telefonom.  Egy régi barátom hívott, aki valahol a határ mellett lakik. Igen ritkán beszélünk, nagyon megörültem neki. És már az első mondatot is úgy mondta el, hogy fülig ért a szája a boldogságtól. 2013-ban talált munkát. Tudom, hogy nehezen ment neki, a kis családja sokat nélkülözött. Nem egyszer elmondta, hogy mennyire hálás mindenkinek, akit ismer, a plébánostól a polgármesterig. Kérdeztem, hogy mi a munka, de sajnos elöntötte az agyát a lila köd, és nem hallotta meg.  Még valamit hebegett arról, hogy milyen baromi jól fog jönni neki havi hatvanezer forint, és hogy nem kell majd választania a fűtés és az evés között. Aztán elbúcsúzott, mondván hogy még el akarja újságolni ezt a csodálatos hírt még pár embernek, és letette.

Közben sorra kerültem a pultnál.
- Egy presszó kávét kérek, sok-sok cukorral - mondtam, némi erőltetett, reggeli vigyorral.
- Szimplát, vagy duplát készíthetünk?
- Szimplát.
- Elvitelre lesz?
- El.
- Köszönöm, négyszázkilencven forint lesz.

Odaadtam a lánykának a találtpénzemet, elvettem a kávét. Egy kis egydecis műanyag pohárka volt, félig vagy háromnegyedig töltve. Tettem bele némi cukrot, meg egy kis tejszínt, és elindultam a villamos felé.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://neogallery.blog.hu/api/trackback/id/tr195180931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Próbapipi 2013.09.05. 22:22:07

szia. nagyon szépen fogalmazol, nagyon jól ki tudod fejezni magad. Csak így tovább :)
süti beállítások módosítása