HTML

Nogee

Miről szól egy blog... A blog egy internetes napló, elvileg. De ezt most inkább arra használom, hogy azokat a gondolatokat, amiket nem tudok megbeszélni senkivel, inkább leírom ide. Egyrészt jólesik "kiírni magamból", másrészt megszűnik gondnak lenni. http://www.facebook.com/lelandgaunt666

Friss topikok

  • Nogee bácsi: Natessék, örülök, hogy nem vagyok egydül. :) Kívánatosnak tartom hogy beszélgessünk róla. (2014.07.27. 18:26) A párkapcsolatról
  • Andi Böröndi: A szöszmő jelentése: A levegő és a pormolekulák által összetevődő anyag,amely a nevét a szőke mű n... (2013.11.28. 09:52) Vacsora fődíj
  • Andi Böröndi: A szerelem,jó,a szerelem fáj. Állandóan nem lehet 200 fokon égni,mert az nagyon fárasztó. A párkap... (2013.11.28. 09:25) A párválasztásról
  • Nikorora: Lenne ezer, de mind szemelyes jellegu lenne, hosszu is, sok is, elbeszelgetos. Annak itt nem teszl... (2013.10.24. 20:45) SZÁJBARÁGÓ
  • Próbapipi: szia. nagyon szépen fogalmazol, nagyon jól ki tudod fejezni magad. Csak így tovább :) (2013.09.05. 22:22) Starbucks

Linkblog

Hangok

2012.09.28. 18:48 Nogee bácsi

Kedves egybegyűltek, rokonok, barátok, ismerősök!

Bármelyikőtöket szívesen felhívnálak, de sajnos van egy hang, ami megakadályoz.

Egy erős jellemű, de valószínűleg csinos nő hangja. Szerintem van a hangjában némi szado-mazo hajlamra utaló lágy, de ugyanakkor szigorú csengés. Olyan, mint ha mindig is ismertem volna ezt a hangot, de az is lehet, hogy csak túl sokszor hallottam már:

"Számlatartozása miatt kimenő hívásait átmenetileg korlátoztuk.... "

Bocsássatok meg, nagyon sokszor eszembe juttok, de ettől a hangtól képtelen vagyok szabadulni... Októberben talán megszűnnek a hangok. Ha addig valahogy nem jelentkeznék, akkor tudd, hogy jól érzem magam, csak a hangok miatt nem jelentkezem. Bármilyen szigorú is ez a hölgy, én nagyon szeretem, és már-már a házastársamnak tekintem. Csak egy kicsit féltékeny, mert senki mással nem beszélhetek, amíg vele vagyok. (Titokban felhívhattok, amikor nem hallja!!)

Nogee bácsi

UPDATE!!!!

Megcsal!!!!

Ez együtt él egy wales-i ürgével! És annyira egy követ fújnak, hogy kizártnak tartom, hogy csak a véletlen műve. És a pasasnak korántsem olyan szimpatikus a hangja, mint a lelki társamnak. Félek tőle, hogy rám uszítja!

Jól van, drágám, megjegyeztem!!!!! Most már gyűlöllek! És ha befizettem a számlát, akkor mindennek vége, és soha többet nem akarom hallani a hangodat!

(bár ahogy ismerlek, visszakönyörgöd magad, újra, meg újra... )

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://neogallery.blog.hu/api/trackback/id/tr904808870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása